* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Tervetuloa Toshiban palveluportaaliin

Hallitse itsellesi tärkeimpiä asioita – suojaa arvokasta Toshiba-laitettasi ja tietojasi.

Yrityskäyttäjänä tiedät, kuinka tärkeitä IT-laitteet ovat liiketoimintasi kannalta. Toshiban yksittäisten palvelujen avulla voit pitää huolta näistä resursseista ja varmistaa yrityksesi jokapäiväisen toiminnan.

Halusitpa laajentaa vakiotakuusi, päivittää tukitasosi tai estää tietojesi katoamisen, keskitymme aina yksilöllisiin tarpeisiisi käyttökatkojen välttämiseksi.

Etsi täydellinen Toshiba-palvelu

  • Huoltopalvelu paikan päällä

    • Huoltopalvelu paikan päällä

      Käyttökatkot voivat heikentää tehokkuuttasi – ja tuottojasi. Siksi tarjoamme huoltopalvelun paikan päällä, jonka avulla saat kannettavasi hetkessä toimintakuntoon. Hyväksytyt tuki-insinöörimme saapuvat jopa paikalle ja korjaavat ongelman seuraavan työpäivän loppuun mennessä.

      Lue lisätietoja ▶
  • Takuun laajennus

    • Takuun laajennus

      Laajenna takuusi jopa neljään vuoteen ja varmista mielenrauhasi Toshiba-tuotteesi toiminnan suhteen. Jos kannettavasi jostain syystä hajoaa, takuu kattaa osat ja korjauksen sekä mahdollisesti noudon ja palautuksen.

      Lue lisätietoja ▶
  • Vanhojen laitteiden hallinta

    • Vanhojen laitteiden hallinta

      Aika ajoin on tarpeen luopua vanhoista IT-laitteista ja vaihtaa ne kehittyneempiin uudempiin malleihin. Vanhojen laitteiden käsittelypalvelumme hävittää vanhat tuotteesi ympäristöystävällisesti ja poistaa tietosi turvallisesti.

      Lue lisätietoja ▶
  • Tietojen palauttaminen

    • Tietojen palauttaminen

      Kun virus, vahingossa tehty alustus tai fyysiset vauriot uhkaavat paikallisesti tallennettuja tietoja, sinun on palautettava tiedot nopeasti. Tietojen palautuspalvelun ansiosta voit reagoida nopeasti ja palauttaa menettämäsi arvokkaat tiedot.

      Lue lisätietoja ▶
  • Tukipalvelut

    • Tukipalvelut

      Anna meidän hoitaa työlästä hallintaa puolestasi! Toshiba Business Support Portal -palvelu antaa sinulle mahdollisuuden seurata kaikkia Toshiba-resurssejasi yhdessä paikassa. Voit myös kirjata huoltopyyntöjä ja seurata niitä verkossa, mikä tekee Toshiba-resurssiesi hallinnasta ennennäkemättömän helppoa.

      Lue lisätietoja ▶
  • Pikatukipalvelu

    • Pikatukipalvelu

      Ymmärrämme, että sinun täytyy reagoida nopeasti välttääksesi katkot liiketoiminnassa. Me Toshiballa pyrimme samaan. Tarvitsetpa sitten uuden akun tai apua kadonneiden tietojen palauttamisessa, palautamme asiat päiväjärjestykseen ja toimintakuntoon mahdollisimman nopeasti.

      Lue lisätietoja ▶

Hyödyllisiä linkkejä

  • Reseller Locator

    • Etsi lähin jälleenmyyjä

      Löydä oman alueesi valtuutettu Toshiba-jälleenmyyjä paikannustyökalun avulla. Hyväksytty jälleenmyyjä auttaa mielellään, oli sitten kyse kannettavan hankinnasta, IT-infrastruktuurin tarkastuksesta, huollon järjestämisestä tai muusta Toshiba-laitteeseen liittyvästä palvelusta.

      Etsi lähin jälleenmyyjä ▶
  • Rekisteröidy nyt

    • Rekisteröidy nyt

      Kun rekisteröidyt Toshiballa, suojaat tuotettasi alusta lähtien. Näin saat nopeammin palvelua, jolla voit varmistaa toimintasi tehokkuuden, ja hankkia ajan tasalla olevia tietoja muun muassa uusista julkaisuista, erikoistarjouksista ja ohjainpäivityksistä.

      Lue lisätietoja ▶
  • Vakiotakuu

    • Vakiotakuu

      Luotamme tuotteidemme laatuun, ja siksi kaikilla Toshiba-tuotteilla on takuu vakiona. Ehdot vaihtelevat mallikohtaisesti, voit perehtyä niihin napsauttamalla alla olevaa linkkiä.

      Lue lisätietoja ▶
  • Tuotetuki

    • Tuotetuki

      Pidä yrityksesi Toshiban avulla uusimman teknisen kehityksen eturintamassa. Oheisen linkin avulla voit tutustua uusimpaan tukeen, tietoihin ja lataustiedostoihin.

      Lue lisätietoja ▶

Haluatko ottaa yhteyttä?

Meillä on IT-asiantuntijaneuvojia kaikenkokoisille yrityksille millä tahansa alalla. Jos haluat keskustella vaihtoehdoistasi ilman mitään sitoumuksia, seuraa alla olevaa linkkiä.

Ota yhteyttä ▶

Seuraa meitä