Muutos on täällä

Dynabook Inc. (Yrityksen entinen nimi on Toshiba Client Solutions Co., Ltd.) ja sen tytäryhtiöt irtautuivat Toshiba Group -konsernista 1.10.2018. 

Lue Lisätietoja
* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Pikatukipalvelu

Tarvitsetko tukea heti?
Autamme mielellämme!

Kun tarvitset apua Toshiba/dynabook-tuotteesi kanssa välittömästi, tarjoamme sinulle tarvitsemasi palvelun todella nopeasti. Täytyykö tuotteesi korjata, akkusi vaihtaa tai kadonneet tiedot palauttaa? Älä huoli! Pikapalvelumme auttavat sinua milloin tahansa – myös silloin, kun takuusi on jo umpeutunut tai takuuehdot eivät kata ongelmatilannettasi.

Miksi kannattaa ostaa pikatukipalvelu?

  • Hyödynnä ammattimaisia ja luotettavia palveluita milloin tahansa niitä tarvitset.
  • Takaamme reilut hinnat sekä takuun piiriin kuuluville tuotteille että sen ulkopuolisille tuotteille.
  • Pikatukipalvelussa maksat palveluista vain niitä tarvitessasi.

Pikatukipalvelu

Kesto: Käyttö vain kerran

Palvelun kuvaus: Akun pikahuoltopalvelussa Toshiba/dynabook ammattimaiset tuki-insinöörit vaihtavat viallisen akkusi. Tämä palvelu kattaa viat ja vauriot, jotka eivät kuulu nykyisen takuun piiriin, tai jos tuotteen alkuperäinen takuu on jo umpeutunut.

Ominaisuudet:

  • •  Viallinen akkusi vaihdetaan uuteen.
  • •  Kattaa myös tuotteet, joiden takuu on umpeutunut.
  • •  Kattaa Toshiba/dynabook alkuperäiset varaosat ja työt sekä logistiikan.

Ostoaika: Palvelun voi ostaa viiden (5) vuoden kuluessa Toshiba/dynabook-tuotteen hankinnasta. Se on voimassa 90 vuorokautta palvelun ostamisesta lähtien.

Kesto: Käyttö vain kerran

Palvelun kuvaus: Jos olet menettänyt tietoja esimerkiksi laitteen putoamisen, virtapiikin, viruksen, käyttäjän virheen tai muun yllättävän tapahtuman vuoksi, teemme kaikkemme tietojesi palauttamiseksi.

Ominaisuudet:

  • •  Kadonneet tietosi palautetaan.
  • •  Saat palautetut tiedot uudella kiintolevyllä.
  • •  Saat rahat takaisin, jos palautus ei onnistu.
  • •  Kattaa myös tuotteet, joiden takuu on umpeutunut.

Ostoajankohta: Palvelun voi ostaa milloin tahansa, myös takuun umpeutumisen jälkeen

Palvelun kuvaus: Takuun ulkopuolinen korjauspalvelu paikan päällä on kertaluontoinen laitehuoltopalvelu, joka on tarkoitettu sellaisille vioille ja vaurioille, jotka eivät kuulu nykyisen takuun piiriin (esimerkiksi kastuminen, vahingosta johtuvat vauriot ja mekaaniset vauriot), tai jos tuotteen alkuperäinen takuu on jo umpeutunut. Puhelimitse tehdyn vianmäärityksen ja korjausluokittelun jälkeen Toshiban/dynabookin sertifioima insinööri lähetetään korjaamaan viallinen laite toimipisteessäsi.

Ominaisuudet:

  • •  Kattaa pienosien korjauksen (esimerkiksi laturi, näppäimistö, kosketusalusta, hiiri, kaiutin
  •     kaapeliliitännät, optinen asema, tuuletin).
  • •  Sisältää huoltopalvelun paikan päällä.
  • •  Kattaa Toshiban/dynabookin alkuperäiset varaosat ja työt sekä logistiikan.

Ostoaika: Palvelun voi ostaa viiden (5) vuoden kuluessa Toshiba/dynabook-tuotteen hankinnasta. Se on voimassa 90 vuorokautta palvelun ostamisesta lähtien.

Palvelun kuvaus: Takuun ulkopuolinen korjauspalvelu paikan päällä on kertaluontoinen laitehuoltopalvelu, joka on tarkoitettu sellaisille vioille ja vaurioille, jotka eivät kuulu nykyisen takuun piiriin (esimerkiksi kastuminen, vahingosta johtuvat vauriot ja mekaaniset vauriot), tai jos tuotteen alkuperäinen takuu on jo umpeutunut. Puhelimitse tehdyn vianmäärityksen ja korjausluokittelun jälkeen Toshiban/dynabookin sertifioima insinööri lähetetään korjaamaan viallinen laite toimipisteessäsi.

Ominaisuudet:

  • •  Kattaa yleisosien korjauksen (esimerkiksi muovikotelo, kiintolevy ja SSD-asema, muisti, näyttö ja akku).
  • •  Sisältää huoltopalvelun paikan päällä.
  • •  Kattaa Toshiban/dynabookin alkuperäiset varaosat ja työt sekä logistiikan.

Ostoaika: Palvelun voi ostaa viiden (5) vuoden kuluessa Toshiba/dynabook-tuotteen hankinnasta. Se on voimassa 90 vuorokautta palvelun ostamisesta lähtien.

Palvelun kuvaus: Takuun ulkopuolinen korjauspalvelu paikan päällä on kertaluontoinen laitehuoltopalvelu, joka on tarkoitettu sellaisille vioille ja vaurioille, jotka eivät kuulu nykyisen takuun piiriin (esimerkiksi kastuminen, vahingosta johtuvat vauriot ja mekaaniset vauriot), tai jos tuotteen alkuperäinen takuu on jo umpeutunut. Puhelimitse tehdyn vianmäärityksen ja korjausluokittelun jälkeen Toshiban/dynabookin sertifioima insinööri lähetetään korjaamaan viallinen laite toimipisteessäsi.

Ominaisuudet:

  • •  Kattaa emolevyn korjauksen.
  • •  Sisältää huoltopalvelun paikan päällä.
  • •  Kattaa Toshiban/dynabookin alkuperäiset varaosat ja työt sekä logistiikan.

Ostoaika: Palvelun voi ostaa viiden (5) vuoden kuluessa Toshiba/dynabook-tuotteen hankinnasta. Se on voimassa 90 vuorokautta palvelun ostamisesta lähtien.

Palvelun kuvaus: Takuun ulkopuolinen korjauspalvelu paikan päällä on kertaluontoinen laitehuoltopalvelu, joka on tarkoitettu sellaisille vioille ja vaurioille, jotka eivät kuulu nykyisen takuun piiriin (esimerkiksi kastuminen, vahingosta johtuvat vauriot ja mekaaniset vauriot), tai jos tuotteen alkuperäinen takuu on jo umpeutunut. Puhelimitse tehdyn vianmäärityksen ja korjausluokittelun jälkeen Toshiban/dynabookin sertifioima insinööri lähetetään korjaamaan viallinen laite toimipisteessäsi.

Ominaisuudet:

  • •  Kattaa suuret vahingot, joiden korjaaminen on vaikeampaa ja edellyttää useita osia.
  • •  Sisältää huoltopalvelun paikan päällä.
  • •  Kattaa Toshiban/dynabookin alkuperäiset varaosat ja työt sekä logistiikan.

Ostoaika: Palvelun voi ostaa viiden (5) vuoden kuluessa Toshiba/dynabook-tuotteen hankinnasta. Se on voimassa 90 vuorokautta palvelun ostamisesta lähtien.

Rekisteröidy nyt
Tuotteen tai palvelun rekisteröinti auttaa
Toshibaa palvelemaan sinua entistä nopeammin.
Rekisteröidy nyt
Etsi palveluntarjoaja
Kun haluat hyödyntää palvelua, ota yhteyttä
paikalliseen valtuutettuun huoltopalveluntarjoajaan.
Etsi palveluntarjoaja