Muutos on täällä

Dynabook Inc. (Yrityksen entinen nimi on Toshiba Client Solutions Co., Ltd.) ja sen tytäryhtiöt irtautuivat Toshiba Group -konsernista 1.10.2018. 

Lue Lisätietoja
* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Vakiotakuu

Kaikilla Toshiba/dynabook-tuotteilla on maksuton 1 vuoden vakiotakuu, joka astuu voimaan ostopäivästä alkaen. dynabook myöntää tuotteille takuun, joka kattaa niiden osat ja/tai työn. Toshiban/dynabook rajoitettu takuu edellyttää laitteen tuomista tai lähettämistä huoltoon. Joissakin maissa takuuseen sisältyy nouto- ja palautuspalvelu. Löydät vakiotakuun voimassa olevat ehdot alla näkyvän tuotteen luota.



 
  • Rekisteröinti auttaa dynabook palvelemaan sinua entistä nopeammin.
  • Rekisteröitymällä saat tietoa uusista tuotteista, erikoistarjouksista ja ohjainpäivityksistä, joiden avulla voit hyödyntää Toshiba/dynabook-tuotettasi parhaalla mahdollisella tavalla.
  • Rekisteröinti takaa sen, että palvelu on voimassa Toshiba/dynabook-tuotteen ostopäivästä lähtien.
  • Joissakin Toshiban/dynabook kannettavissa tietokoneissa voit pidentää takuuaikaa ilmaiseksi rekisteröitymällä.
  • + Mitä kuvapisteet (pikselit) ja alikuvapisteet (alipikselit) ovat?
  • + Mitä lyhenteet TFT ja CSV tarkoittavat?
  • + Noudattaako dynabook jotain tiettyä säädöstä tai standardia kuvapistevirheiden suhteen?
  • + Millaisia kuvapistevirheitä saattaa esiintyä?
  • + Mikä on kuvapistevirheiden suurin sallittu määrä?
  • + Miten voin tarkistaa näyttöni mallin?
  • + Mitä näytön tarkkuus tarkoittaa?
  • + Mitä voin tehdä, jos näytössäni on kuvapistevirheitä enemmän kuin sallittu määrä?
  • + Miksi minun kannattaa rekisteröityä?
  • + Mitä tietoja tarvitsen rekisteröidäkseni tuotteeni?
  • + Miten voin tarkistaa takuuni tilan?
  • + Kuinka pitkä vakiotakuu on?
  • + Voiko vakiotakuuta pidentää?
  • + Milloin vakiotakuu astuu voimaan?
  • + Kuinka pitkään vakiotakuu kattaa akut?
  • + Mitä vakiotakuu kattaa?
  • + Voiko vakiotakuuta siirtää?
  • + Mitä vakiotakuu ei kata?
  • + Kattaako rajoitettu takuu ohjelmistot?
  • + Mistä voin ladata tuotteelleni ohjaimia tai käyttöoppaan tai hankkia lisätukea?
  • + Täytyykö minun säilyttää myyntikuitti, jotta voin hyödyntää takuuta?
  • + Täytyykö minun varmuuskopioida tietoni?
  • + Miten voin hankkia palveluita ja korjauttaa/huollattaa tuotteeni?
  • + Mitä asiakkaan vaihdettavissa olevat osat (CRU-osat) ovat?
  • + Miten kauan tuotteeni korjaus kestää?
  • + Mitä minun täytyy sisällyttää mukaan, kun palautan tuotteen?
  • + Koituuko tästä mitään lisäkuluja?
Rekisteröidy nyt
Tuotteen tai palvelun rekisteröinti auttaa
Toshibaa palvelemaan sinua entistä nopeammin.
Rekisteröidy nyt
Etsi palveluntarjoaja
Kun haluat hyödyntää palvelua, ota yhteyttä
paikalliseen valtuutettuun huoltopalveluntarjoajaan.
Etsi palveluntarjoaja